• Wpłać darowiznę
  • Kup rękodzieło
  • Nawiążmy współpracę
Możesz wesprzeć działania Fundacji PRO-Logicznie wpłacając darowiznę przelewem na konto:

Bank …. Numer …..

W tytule przelewu wpisz proszę „Darowizna na działalność statutową Fundacji„.

Wpłacając darowiznę jako osoba prawna (firma) możesz skorzystać z odliczenia podatkowego, na podstawie art. 18 ust 1 pkt 1 i 7 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych).

Możesz nas wesprzeć dokonując wyboru grafiki, będącej podziękowaniem za darowiznę.

Nie ma konkretnej ceny – jeśli tylko chcesz, by któreś rękodzieło zagościło w Twoim domu lub biurze, będzie nam niezmiernie miło! Wpłać tyle, ile uważasz za słuszne, jednak byśmy mogli chociaż opłacić wysyłkę i spakowanie, dolna granica wpłaty to 10zł.

Są to niewielkie, sympatyczne grafiki, które powstają w wolnym czasie i lądują najczęściej w szufladzie. Technika to głównie rysunek: kredka, ołówek, cienkopis, czasem tusz lub gwasz. Format A4 na sztywnym papierze, motywy florystyczne, trochę abstrakcji, trochę natury. Każdy znajdzie coś dla siebie.

Jak działać?
1. Obejrzyj galerię i wybierz sobie grafikę.
2. Napisz do nas wiadomość, wpisując w niej nazwę (tytuł) grafiki a także adres, na który mamy ją wysłać.
3. Dołącz do wiadomości potwierdzenie wpłaty na konto w wybranej przez ciebie kwocie.

4. Wyślemy grafikę w ciągu dwóch-trzech dni od zaksięgowania wpłaty na koncie.

GALERIA

Nawiążmy współpracę!

Umowa sponsoringu to świetna opcja na współpracę. Korzystają na niej dwie strony: fundacja, która ma możliwości prowadzenia swojej działalności statutowej, a także Sponsor, który może promować swoją firmę / instytucję w dobrej sprawie.

Cytując ngo.pl: „Sponsoring oznacza odpłatne przysporzenie majątkowe, wyrażające się w pieniądzach, rzeczach bądź usługach, dokonywane przez określonego przedsiębiorcę (sponsora) na rzecz wybranej osoby fizycznej, organizacji, instytucji lub innej struktury prawnej (sponsorowanego) w celu wykonania przez nią czynności wskazanych w umowie sponsoringu, a zmierzających do utrwalenia lub spotęgowania renomy sponsora, do podwyższenia stopnia jego popularności w odnośnym środowisku społecznym oraz do zwiększenia jego zysków. (definicja na podstawie Lech Stecki, Sponsoring)”

Skontaktuj się z nami, rzuć pomysł a my go zrealizujemy!

Co możemy zrobić w ramach umowy sponsoringu:

Tematyka, w której się sprawnie poruszamy, to:
  • ekonomia i finanse
  • prawo i podatki
  • umowy cywilnoprawne
  • biznes i przedsiębiorczość
  • świadomość społęczna
  • ochrona środowiska
  • walka z dezinformacją
  • myślenie logiczne i realizm
  • sztuka użytkowa
  • rozwój osobisty
Kamienie nad brzegiem jeziora